27 Nov 2011

KISAH DI PANTAI DENGAN TUNGKU

 Salam semua. Hari ini saya ke pantai dengan di tungku...mula-mula datang air dia cetek sangat..sudah lama-lama gitu baru air dia naik...saya berenang punya best..Saya ngan cousin saya duduk di pelampung yang besar...macam banana bot(tapi bukan banana bot pun)satu kali tenggelam punya la best...Sempat teriak-teriak lagi...Best gila la di sana...Rasa macam mau pegi lagi la pulak...Kami di sana ada panggang-panggang ayam ikan yang di pancing..sedap gila la..Saya kat bahagian memancing tukang bagi pengsan ikan jak pun..Kelapa tu saya guna untuk bagi pengsan ikan...Entahlah sapa juga yang makan ikan saya tu..saya bagi bersih tali perut nya entah bersih ka tidak...ok la ini je cerita saya pada hari ini..bye..asslamualaikum





No comments:

Post a Comment